Verzending en bezorging
De raamrolhorren worden bij u thuisbezorgd in een keurige kartonnen doos voorzien van alle benodige onderdelen. U hoeft alleen voor het gereedschap zorg te dragen.

Uw bestelling
Wij verwerken uw bestelling snel en accuraat in onze systemen. Binnen 3 werkdagen na uw bestelling bezorgen wij de producten bij u thuis. 

Ruilen en Retourneren
Mocht er iets niet in orde zijn met het product dan doen wij ons uiterste best om u te ondersteunen. Neem dan graag even contact met ons op zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Wij hanteren een termijn van 14 dagen na ontvangst van het product. Goede bereikbaarheid is voor ons een voorwaarde voor service. Wij zorgen voor een correcte afwikkeling waarbij wij de door u gemaakte retour-verzendkosten binnen 14 dagen (ad.  9.95) aan u zullen terugbetalen.

Coulance met reparatie en reserveonderdelen
Als extra onderdeel van onze service kunnen wij u elk onderdeel leveren zolang de voorrad strekt. Bij een terechte klacht zullen wij het missende onderdeel gratis naar u opsturen. Wij stellen echter wel als voorwaarde dat u binnen 8 dagen na ontvangst een melding doet en contact met ons opneemt.

Mocht u het product verzaagd hebben of bent u onderdelen kwijt geraakt? Geen probleem. Wij zullen u dan van nieuwe onderdelen tegen een vriendelijke prijs voorzien.

Garantie en defecten
Onze producten zijn geproduceerd onder hoge kwaliteitseisen. We geven dan ook 1 jaar volledige garantie. Mochten er na deze periode problemen ontstaan dan zullen wij u blijven ondersteunen met raad en daad en eventueel benodigde onderdelen..

Assortiment en voorraad.
Ons assortiment bestaat momenteel uit raamrolhorren in 5 maten welke geschikt zijn voor kantelvensters en naar-buiten-draaiende ramen. Wij staan voor dit kwalitatief uitstekende product dat zich in een aantal jaren heeft ontwikkeld tot wat het nu is.

Klachten & Herroepingsrecht
Wij hanteren een termijn van 14 dagen na ontvangst van het product. 
Het modelformulier hiervan kunt u vinden in onze algemene voorwaarden. 
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door tegeven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na onvangst van uw klacht ontvang u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@newlandproducts.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
 
Service en klantvriendelijkheid vormt de basis van ons bedrijf waarbij u het succes van onze dienstverlening bepaalt. 
Privacy
Wij handelen conform de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Uw persoonsgegevens zijn bij ons in veilige handen en worden niet doorgegeven aan derden.